Intrebari frecvente



INFORMATII DESPRE COMANDA

Vreau sa anulez comanda
Dacă ne scrieți prin e-mail pentru a anula comanda, se poate întâmpla să nu fie anulată la timp, deci este necesar să urmați procedura de mai jos.

Utilizați linkul de editare a comenzii pentru a anula comanda. Puteți accesa linkul în următoarele două moduri:

1. Deschideți e-mailul de confirmare pe care vi l-am trimis după plasarea comenzii. L-ați primit la adresa de e-mail pe care ați furnizat-o în comanda dvs. În acest e-mail, găsiți link-ul cu cuvântul cheie „CLICK” și faceți click pe el.



Sau
2. faceți click pe următorul link: KLIK și introduceți adresa de e-mail cu care ați plasat comanda și numărul comenzii pe care doriți să o anulați.
Un cod de autentificare va fi trimis la numărul de telefon introdus la efectuarea comenzii. Introduceți-l în câmpul „»Cod de autentificare”«.

Pentru a anula o comandă, faceți click pe butonul „Editați comanda” și apoi selectați „Anulați comanda”.



Dacă la momentul solicitării pachetul dvs. este deja în proces de ambalare și expediere, din păcate modificările nu mai pot fi luate în considerare.

Vreau să-mi schimb adresa sau alte informații de expediere.
Dacă ne scrieți pe e-mail despre pentru a modifica informațiile de livrare, se poate întâmpla ca informațiile să nu fie modificate la timp, deci este necesar să urmați procedura de mai jos.
Utilizați linkul de editare a comenzii pentru a modifica informațiile. Puteți accesa link-ul în următoarele două moduri:

1. Deschideți e-mailul de confirmare pe care vi l-am trimis după plasarea comenzii. L-ați primit la adresa de e-mail pe care ați furnizat-o în comanda dvs. În acest e-mail, găsiți link-ul cu cuvântul cheie „CLICK” și faceți click pe el.



Sau
2. faceți click pe următorul link: KLIK și introduceți adresa de e-mail cu care ați plasat comanda și numărul comenzii la care doriți să modificati informatiile de livrare.
Un cod de autentificare va fi trimis la numărul de telefon introdus la efectuarea comenzii. Introduceți-l în câmpul „»Cod de autentificare”«.

Pentru a schimba datele, faceți click pe butonul „Editați comanda” și apoi modificați datele dorite. Dacă oricare dintre informații nu pot fi modificate, anunțați-ne în secțiunea „»Mesaj depozit”«. Confirmați modificările făcând click pe „Salvați și finalizați editarea”.



Dacă la momentul solicitării pachetul dvs. este deja în proces de ambalare și expediere, din păcate modificările nu mai pot fi luate în considerare.
Pot adăuga sau elimina un produs după plasarea unei comenzi
Dacă ne scrieți pentru modificări ale conținutului comenzii pe e-mail, se poate întâmpla să nu fie modificată la timp, deci este necesar să urmați procedura de mai jos.

Pentru a adăuga sau a elimina un produs din comanda dvs., vă rugăm să ne anunțați prin secțiunea „Mesaj de depozit”. Utilizați link-ul pentru a edita comanda. Puteți accesa linkul în următoarele două moduri:


1. Deschideți e-mailul de confirmare pe care vi l-am trimis după plasarea comenzii. L-ați primit la adresa de e-mail pe care ați furnizat-o în comanda dvs. În acest e-mail, găsiți link-ul cu cuvântul cheie „CLICK” și faceți click pe el.



Sau
2. faceți click pe următorul link: KLIK și introduceți adresa de e-mail cu care ați plasat comanda și numărul comenzii pe care doriți să o modificati.
Un cod de autentificare va fi trimis la numărul de telefon introdus la efectuarea comenzii. Introduceți-l în câmpul „»Cod de autentificare”«.

Găsiți secțiunea „Mesaj depozit” și scrieți numele produsului pe care doriți să îl adăugați sau să îl eliminați. Confirmați modificările făcând click pe „Salvați și finalizați editarea”.



Dacă la momentul solicitării pachetul dvs. este deja în proces de ambalare și expediere, din păcate modificările nu mai pot fi luate în considerare.
Ce ar trebui sa fac daca am plasat o comanda dar nu am primit e-mail-ul de confirmare?
E-mail-urile de confirmare sunt trimise automat, imediat dupa ce ati inregistrat comanda. In cazul in care nu l-ati primit avem rugamintea sa verificati si in Spam.

Este de asemenea posibil sa fi introdus o adresa de e-mail gresita. In acest caz, te rugam sa ne contactezi si vom verifica impreuna. Dar, inainte de toate, va rugam sa va asigurati ca ati deschis mai intai folderul Spam.


EXPEDIERE COMANDA & LIVRARE

Unde este comanda mea?
Iti poti urmari comanda daca va conectati pe contul de pe site in sectiunea COMENZILE MELE.

Iti poti urmari comanda mai usor de aici: https://www.pinkpanda.ro/unde-este-comanda-mea
Unde pot gasi link-ul pentru urmarirea comenzii?
Iti poti urmari comanda de pe site-ul nostru accesand urmatorul link: https://www.pinkpanda.ro/unde-este-comanda-mea
Cum functioneaza procesul de expediere?
Comenzile noastre sunt livrate cu firma de curierat DPD.


Agentul firmei de curierat va livra comanda la adresa mentionata atunci cand ati plasat comanda.

Comenzile sunt livrate in zilele lucratoare. Daca nu esti la adresa in ziua respectiva se poate reprograma livrarea pentru a doua zi. In cazul in care nu poate fi livrat la adresa dvs. aveti la dispozitie 5 zile lucratoare pentru a-l putea ridica de la depozitul firmei de curierat.
Cat de repede va fi expediata comanda mea?
Daca ai selectat comanda cu prioritate, aceasta va fi procesata si expediata cat mai repede posibil (intre 1 – 2 zile lucratoare).

Daca ai ales livrarea standard, comanda se va procesa si expedia in termen de 2 – 5 zile lucratoare.
Cat de repede voi primi comanda?
Comanda se va expedia in termen de 7 zile lucratoare. Daca apar alte intarzieri, va vom notifica pe adresa de e-mail.

Daca ai selectat comanda cu prioritate, aceasta va fi procesata si expediata cat mai repede posibil (intre 1 – 2 zile lucratoare).

Daca ai ales livrarea standard, comanda se va procesa si expedia in termen de 2 – 5 zile lucratoare
Am probleme cu livrarea coletului, ce pot sa fac?
Daca ai nevoie de informatii aditionale legate de livrare poti lua legatura cu firma de curierat pe care ati ales-o – de luna pana vineri intre orele 9:00 – 17.

De asemenea, echipa nostra este aici pentru tine pe [email protected] . Vom fi bucurosi sa te ajutam in rezolvarea problemei si sa iti primesti comanda in cel mai scurt timp.
Care este costul de livrare?
Costul de livrare este ultimul pas din comanda si depinde de alegerile dvs. Daca optati pentru livrare cu prioritate, plata cu cardul, PayPal sau plata ramburs.

Taxa de livrare este in valoare de 12,99 Lei
Pentru plata ramburs exista un cost aditional de taxa de manipulare in valoare de 3,99 Lei.

Livram doar pe teritoriul Romaniei
Ce inseamna comanda cu prioritatea (optiune de livrare rapida)?
Oferim clientilor nostri optiunea de a trimite comanda cu prioritate.

Comenzile cu prioritate vor fi ambalate si expediate mai repede catre firma de curierat, dar din cauza tranzitului international (folosim si firme de curierat externe), nu putem garanta ca toate comenzile cu aceasta optiune vor fi livrate mai rapid sau nu se pot confrunta cu unele intarzieri (din cauza conditiilor meteo, probleme tehnice, etc).

Aceasta optiune face referire in principal la faptul ca pe plan intern, in procesul de logistica va avea cea mai mare prioritate in procesare si expediere.

Costul pentru comanda cu prioritate este: 4.99 Lei
Ce inseamna asigurarea coletului?
Atunci cand faci comanda puteti opta pentru asigurarea coletului (cost aditional de 2,50 Lei). In cazul in care pachetul este pierdut, deteriorat, iti vom trimite altul cat mai repede posibil sau iti vom returna banii daca produsul/ele nu se mai afla pe stoc.


PLANGERI

Vreau sa returnez un product. Ce trebuie sa fac? How can I do it?
Cumparatorul are dreptul de a anula contractul în termen de 14 zile de la achizitia produselor. Te rugam sa ne contactezi pe[email protected] si iti vom oferi toate detaliile legate de retur. Apoi ai la dispozitie 28 de zile sa ne trimiti produsele inapoi.

Adresa pentru returnare:
Sos. Arad - Iratos FN, Arad, Numar de telefon: 0740272269, in atentia: KONVERZIJA D.O.O, Depozit DPD ARAD
Atunci cand returnezi produsele, trebuie sa atasezi si o copie a facturii si sa completezi formularul de retur care poate fi gasit AICI.

Citiți mai multe despre dreptul de retragere din contract în termenii și condițiile noastre: https://www.pinkpanda.ro/info/termeni-si-conditii
Am primit un alt produs
In cazul in care ai primit un produs gresit va rugam sa ne notificati imediat si sa atasati si o fotografie cu produsul gresit. Vom verifica imediat pe camerele de supraveghere si daca a fost facuta o greseala, va vom trimite produsul corect.
Lipsesc unul sau mai multe produse
Daca lipseste un produs din comanda pentru care ai platit, te rugam sa ne notifici imedia. Vom verifica cu atentie tot procesul de impachetare pe camerele de supraveghere. In cazul in care a fost facuta o greseala, va vom trimite produsele lipsa cat mai rapid.
Am primit un produs defect, ce pot sa fac?
Cand plasezi comanda, poti opta pentru asigurarea coletului(aditional 2,50 Lei). In cazul in care pachetul este pierdut sau deteriorat va vom trimite produsele sau va returnam banii inapoi daca produsul/le nu se mai afla pe stoc si ai facut plata online. Te rugam sa ne notifici incidentul imediat, sa atasezi o fotografie si sa completezi formularul pentru produs deteriorat care poate fi gasit AICI.

In cazul in care nu ai ales asigurarea coletului, vom lua legatura cu firma de curierat pentru a verifica si solutionarea va necesita timp. In momentul in care primim un raspuns, va vom contacta.


COMENZI

Cum pot sa fac o comanda?
Este foarte simplu! Adaugati produsele in cos, completati datele necesare ca: email, telefon, adresa de livrare si apoi alegeti metoda de plata iar la final dati click pe “ Trimiteti comanda”.
Trebuie sa imi fac cont pe site ca sa fac o comanda?
Nu, pentru inregistra o comanda nu este nevoie sa aveti un cont pe site, ci doar sa completati datele necesare pentru a inregistra comanda.

Cu toate acestea, noi te sfatuim sa iti faci cont si sa te loghezi pe site. In acest mod va fi mai usor sa iti urmaresti comanda. Poti de asemenea sa vizualizezi si comenzile anterioare.

In cazul in care nu te-ai logat, te invitam sa o faci acum: https://www.pinkpanda.ro/my-orders

Pentru a fi mai usor sa iti urmaresti comanda, foloseste acelasi e-mail atat pentru contul de logare cat si pentru comenzile plasate.
Cum pot sa folosesc promo cod?
Poti sa folosesti un singur promo cod pe comanda. Simplu, adauga promo codul in primul pas de inregistrare. Sectiunea promo cod arata in acest fel:



Dupa ce dai click pe »CONFIRMA«, discountul pentru produsele care nu sunt la reducere ar trebui sa fie aplicat iar selectia de cadouri ar trebui sa fie afisata.
Am introdus promo cod dar discountul nu s-a aplicat.
Din pacate, promo codurile nu se aplica pentru produsele aflate deja la reducere. Daca discountul produselor este mai mare decat discountul oferit de promo cod, acesta nu va fi modificat. Daca discountul produselor este mai mic decat discountul oferit de promo cod, acesta se va modifica – se va aplica discountul promo codului dar nu va fi adaugat..


PLATI

Cum pot sa platesc o comanda?
Oferim doua modalitati de plata:

1. PLATA LA LIVRARE: Poti sa platesti pachetul ramburs, atunci cand curierul ti-l livreaza acasa. Exista un cost aditional pentru taxa de manipulare in valoare de 3,99 lei. Nu puteti plati cu cardul daca ati solicitat plata ramburs.

2. CARD SAU PLATA PAYPAL: Poti sa platesti si cu cardul Visa sau Mastercard sau cu contul PayPal. In acest caz, selecteaza metoda de plata din cosul de cumparaturi si urmeaza ceilalti pasi.
Pot sa platesc cu factura Proforma?
Din pacate plata prin factura Proforma nu este posibila.
Pot solicita o factura pe firma?
Bineinteles! Daca ati trimis deja comanda, cautati link-ul scurt cu cuvântul cheie »CLICK« din e-mail-ul de confirmare. Dati click si lasa-ne toate detaliile – numele companiei, J-ul si Ro-ul. Aceasta optiune este posibila doar pentru comenzile care nu au fost deja procesate si expediate.


PRODUSE, BRANDURI, TESTERE

Produsele sunt testate pe animale?
Categoric nu! Toate produsele oferite pe www.pinkpanda.ro nu sunt testate pe animale.
Sunt originale produsele pe care le vindeti?
Produsele oferite de catre noi sunt originale si de cea mai buna calitate.
Nu aveti niciun motiv sa va faceti griji. Primim toate produsele direct de la producatori sau de la distribuitorii oficiali.
Produsul meu favorit nu mai este pe stoc! Cand va reveni?
Cateodata, este greu sa oferim date exacte legate de revenirea produselor. Avem o multime de branduri si foarte multi distribuitori. De aceea va fi super usor pentru tine. Uita-te mai jos la sectiunea »NU MAI ESTE PE STOC« si scrie adresa ta de e-mail:



Atunci cand stocul va sosi, vei primi notificare pe e-mail si vei putea sa faci o comanda cu produsul favorit imediat.
Puteti sa imi trimiteti testere pentru a incerca produsul?
Din pacate, nu avem testere disponibile. Dar, intotdeauna oferim o multime de cadouri si avem multe oferte promotionale. Daca nu iti place un produs, il poti returna. Citeste mai mult AICI.


CONTACT

Cum pot sa va contactez?
Daca ai intrebari, ne poti contacta pe [email protected] de luni pana vineri. Te rugam sa ne trimiti un singur e-mail pentru a primi raspunsul in cel mai scurt timp. Daca ne vei trimite mai multe, se poate decala termenul in care iti raspundem poate fi mai mare.
In cat timp as putea sa primesc un raspuns?
In acest moment avem foarte multe mesaje si lucram de dimineata pana seara. Poate dupa si 3 zile pana vei primi un raspuns la intrebare.
25. 11. 2020