Intrebari frecvente

Aici puteti sa gasiti raspunsuri la cele mai frecvente intrebari

1. Am facut o comanda in perioada Black Friday. Cand o sa o primesc?
Stim ca esti super entuziasmata sa iti primesti comanda si de aceea facem tot posibilul sa iti impachetam coletul cat mai curand posibil. Daca ai optat pentru livrare normala coletul se va livra in termen de 7-8 zile. Daca ai optat pentru livrare expres, pachetul tau va fi impachetat si expediat cat mai curand si va fi livrat in termen de 5-7 zile.
Vrem sa iti reamintim ca poti sa urmaresti si statusul comenzii folosind contul tau PINK PANDA aici (www.pinkpanda.ro/my-orders). Daca nu ai unul, te rog sa il inregistrezi cu adresa de e-mail cu care ai inregistrat comanda.

2. Am verificat statusul comenzii si este inca “inregistrata”?
Comanda ta va fi procesata si expediata foarte curand. Lucram non-stop. Te rugam sa verifici si sa urmaresti statusul comenzii din contul tau PINK PANDA aici (www.pinkpanda.XX/my-orders). Daca nu ai unul, te rog sa il inregistrezi cu adresa de e-mail cu care ai inregistrat comanda.
Iti multumim pentru intelegere! <3

3. Am facut o comanda de peste 199,99 lei si in continuare platesc taxe de transport. De ce?
Pe perioada promotiei Black Friday oferim peste 1237 de produse cu reduceri pana la 71%, si orice alta promotie – inclusive taxa de livrare la comenzi de peste 199,99 lei – se va plati pana la sfarsitul acestei promotii.

4. Pot sa schimb adresa de livrare?
Da, DAR dorim sa iti reamintim ca orice modificare poate provoca si intarzierzi in legatura cu livrare coletului. Iti recomandam sa nu faci nicio schimbare, daca este posibil.
Dar:
  • Daca, comanda ta are statusul inregistrata – poti sa ne trimiti un email cu noua adresa. Vom incerca sa schimbam adresa, dar pentru ca toate comenzile sunt procesate automat este posibili sa nu putem face acest lucru. Iti recomandam foarte mult sa nu incerci sa schimbi detaliile de livrare ale comenzii. <3

  • Daca, comanda ta are statusul trimisa - ….. poti sa ne trimiti un email cu noua adresa si in momentul in care coletul va fi receptionat de catre firma de curierat le vom transmite noua adresa de livrare. Dorim sa iti reamintim ca orice modificare adusa asupra datelor de livrare poate provoca si intarzieri..

5. Pot sa cumpar mai multe bucati dintr-un singur produs care este la reducere?
Poti sa cumperi pana la 5 bucati dintr-un singur produs, daca bineinteles se afla pe stoc – pot fi vandute foarte rapid.

6. Vreau sa folosesc un promo cod (3GIFTS, MY-BAG, etc.) dar nu functioneaza.
Pe perioada campaniei Black Friday oferim produse cu discounturi de pana la 71%. Poti sa folosesti doar promo codul FREE-BAG care iti adduce o punga surpriza speciala la comenzi de peste 234,99.

7. Cum functioneaza promo codul de BLACK-FRIDAY?
Promo codul FREE-BAG iti ofera oportunitatea sa primesti Mistery Bag la o comanda de peste 234,99 Lei.
Se aplica in comanda.

8. Cat dureaza promotia de Black Friday?

Black Friday: Joi - Vineri (14.11.2019 20:00 - 15.11.2019 23:59)
Black Weekend: Sambata - Duminica (16.11.2019 00:01 - 17.11.2019 23:59)
Cyber Monday: Luni (18.11.2019 00:01 - 18.11.2019 23:59)


Dacă comand astăzi când primesc coletul?

Timpul de livrare este pana la 5 zile lucratoare. Comenzile sunt procesate de luni pana vineri cu exceptia sarbatorilor legale. Comenzile sunt livrate prin curier si in ziua livrarii o sa sa fiti contactat de curier telefonic sau SMS). Daca aveti intrebari sau probleme cu livrarea va rog sa ne contactati prin email: [email protected] Pentru anumite campanii, termenul de livrare poate fi diferit si va fi comunicat in pagina campaniei. Puteti urmari statusul comenzii in contul de client.

Cum pot sa platesc?

Simplu! Aveti la dispozitie doua modalitati de plata:
1. Ramburs (plata la livrare): Puteti sa platiti cash direct curierului la livrare. Este usor si simplu! :) Doar va rugam sa va asigurati ca aveti bani pregatiti in ziua in care sunteti notificat de catre curier ca urmeaza sa va livreze produsele. La plata ramburs se plateste taxa de livrare 12,99 Lei + 3,99 lei taxa ramburs.
2. Plata prin card de credit sau de debit: Puteti sa platii usor si in siguranta. Cardurile acceptate sunt MAESTRO, MASTERCARD, VISA, VISA ELECTRON si AMERICAN EXPRESS.

Cat este taxa de transport?

Pentru comenzile platite online, costul de transport este de 12,99 Lei. Pentru comanda cu valoarea (cu TVA) peste 199.99 Lei, costul de transport este GRATUIT daca aceasta este platita online (cu cardul sau Pay Pal) pentru client. Daca optati pentru plata ramburs, suma platita de client va fi de 3.99 Lei (taxa ramburs). Pentru comenzi sub valoare (cu TVA) sub 199,98 RON costurile de transport sunt platite de catre client si sunt in valoare de 12,99 Lei daca plata este efectuata cu cardul si daca optati pentru plata ramburs, costul transportului va fi de 16, 98 Lei.

Oferim clientilor nostri optiunea de a trimite comanda cu prioritate. Comenzile cu prioritate vor fi ambalate si expediate mai repede catre firma de curierat, dar din cauza tranzitului international (folosim si firme de curierat externe), nu putem garanta ca toate comenzile cu aceasta optiune vor fi livrate mai rapid sau nu se pot confrunta cu unele intarzieri (din cauza conditiilor meteo, probleme tehnice, etc). Aceasta optiune face referire in principal la faptul ca pe plan intern, in procesul de logistica va avea cea mai mare prioritate in procesare si expediere. Costul pentru comanda cu prioritate este: 4.99 Lei


De ce nu pot cumpăra mai mult de un produs cu preț redus din oferta zilei?

Conform conditiilor promotiei puteti achizitiona doar un singur produs din promotia zilei. Nu uitati sa ne urmariti in fiecare zi pentru a profita de promotiile irezistibile.


Pot primi factura pe persoana juridica?

Sigur! Trebuie sa ne lasati toate datele companiei in campul de “Observatii” inainte de a trimite comanda. Daca ati uitat sa le completati puteti sa le trimiteti la [email protected]/* <![CDATA[ */!function(t,e,r,n,c,a,p){try{t=document.currentScript||function(){for(t=document.getElementsByTagName('script'),e=t.length;e--;)if(t[e].getAttribute('data-cfhash'))return t[e]}();if(t&&(c=t.previousSibling)){p=t.parentNode;if(a=c.getAttribute('data-cfemail')){for(e='',r='0x'+a.substr(0,2)|0,n=2;a.length-n;n+=2)e+='%'+('0'+('0x'+a.substr(n,2)^r).toString(16)).slice(-2);p.replaceChild(document.createTextNode(decodeURIComponent(e)),c)}p.removeChild(t)}}catch(u){}}()/* ]]> */

Cum pot sa cumpar?

Este foarte simplu! Adaugati produsele in cos, completati datele necesare ca: email, telefon, adresa de livrare si apoi alegeti metoda de plata iar la final dati click pe “ Trimiteti comanda”. Daca aveti nevoie de asistenta sau intampinati probleme, ne puteti contacta pe [email protected]/* <![CDATA[ */!function(t,e,r,n,c,a,p){try{t=document.currentScript||function(){for(t=document.getElementsByTagName('script'),e=t.length;e--;)if(t[e].getAttribute('data-cfhash'))return t[e]}();if(t&&(c=t.previousSibling)){p=t.parentNode;if(a=c.getAttribute('data-cfemail')){for(e='',r='0x'+a.substr(0,2)|0,n=2;a.length-n;n+=2)e+='%'+('0'+('0x'+a.substr(n,2)^r).toString(16)).slice(-2);p.replaceChild(document.createTextNode(decodeURIComponent(e)),c)}p.removeChild(t)}}catch(u){}}()/* ]]> */ sau folosind chat-ul online.

Comanda minima este de 45,00 RON.

Cum si cand o sa primesc produsele comandate?

Toate comenzile sunt livrate prin firma de curierat in termen de 5 zile lucratoare. O sa fiti contactat de catre curier ( telefonic sau SMS) in ziua livrarii. Termenul de 5 zile lucratoare nu este valabil si pentru campaniile Black Friday, Black Weekend, Cyber Monday sau alte campanii speciale.

Trebuie sa imi fac cont pe site ca sa fac o comanda?

Nu, pentru inregistra o comanda nu este nevoie sa aveti un cont pe site, ci doar sa completati datele necesare pentru a inregistra comanda.

Ajutor! Cum pot utiliza un promo cod?

Este foarte simplu! Trebuie doar sa-l adaugati in campul specificat din cosul de cumparaturi. Dupa ce il adaugati apasati pe butonul verde de “CONFIRMA”. Daca intampinati probleme, nu ezitati sa ne contactati pe [email protected]/* <![CDATA[ */!function(t,e,r,n,c,a,p){try{t=document.currentScript||function(){for(t=document.getElementsByTagName('script'),e=t.length;e--;)if(t[e].getAttribute('data-cfhash'))return t[e]}();if(t&&(c=t.previousSibling)){p=t.parentNode;if(a=c.getAttribute('data-cfemail')){for(e='',r='0x'+a.substr(0,2)|0,n=2;a.length-n;n+=2)e+='%'+('0'+('0x'+a.substr(n,2)^r).toString(16)).slice(-2);p.replaceChild(document.createTextNode(decodeURIComponent(e)),c)}p.removeChild(t)}}catch(u){}}()/* ]]> */ sau folosind chat-ul online.

Pot ridica personal comanda?

In acest moment oferim doar livrarea prin curier. Lucram in permanent pentru a imbunatati serviciile oferite! :)

Pot sa gasi in alte magazine partenere?

Din pacate, nu. Produsele sunt oferite doar online pe www.pinkpanda.ro.

Daca produsele nu o sa-mi placa? Cum precedez?


Fara griji! Asteptam sa ne trimiteti email pe [email protected]si o sa va trimitem toate informatiile necesare pentru a returna produsele. Dupa ce ne anuntati pe email ca doriti sa returnati produsul aveti la dispozitie 14 zile pentru a il trimite catre noi. Mai multe informatii puteti gasi aici.

Brandul meu nu se regaseste in oferta?

Ne pare rau sa auzim ca nu ati gasit brandul vostru printre cele care le oferim. Ne-ar placea sa ne trimiteti email pe [email protected] si sa ne lasati o sugestie de branduri sau produse pe care vreti sa le gasiti pe www.pinkpanda.ro

Produsul care vreau sa il cumpar nu mai este in stoc? Cand o sa fie disponibil?

Mereu facem tot ce putem de a sustine stocuri si gama larga, dar daca nu ati gasit produsul dorit in stoc ne puteti solicita informatii suplimentare pe email [email protected]

Produsele sunt testate pe animale?

Categoric nu! Toate produsele oferite pe www.pinkpanda.ro nu sunt testate pe animale.

In ce interval o sa primesc raspuns?

Echipa de asistenta este la dispozitia voastra fiecare zi lucratoare intre 9:00 si 18:00. Vom raspunde in cel mai scurt timp la mesaj pe chat sau la email.


18. 11. 2019